Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

ΠΟΤΑΜΟΣ Ο ΣΙΣΑΝΙΟΥ

ΠΟΤΑΜΟΣ Ο ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΣΥΡΙΖΑ, ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

E-mail Εκτύπωση PDF
1 Του Μάνου Χατζηγιάννη 

Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε πριν από λίγο στην εκπομπή «Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ» της κρατικής τηλεόρασης ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης. κ. Παύλος.


Μίλησε για την Χρυσή Αυγή και το ΣΥΡΙΖΑ, τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους, το γάμο ομοφυλοφίλων, αλλά και την αδικοχαμένη πριγκήπισσα Νταιάνα.

Για τα ζευγάρια με προβλήματα 

Για τα ζευγάρια με προβλήματα  που τον επισκέπτονται δήλωσε: 
«Σε όποιο γάμο τελώ τους ελώ δυο λόγια στο τέλος,  όχι τυπικά αλλά ουσιαστικά. Αν αγωνιστέιτε να δείτε ο ένας τον άλλον σαν τη δόξα  που σας στεφανώνει ο Θεός έχετε πετύχει την τελειότητα της σχεσης σας».
Αποκάλυψε  πως του αρέσει το τραγούδι  «Σε αγαπώ γιατί είσαι, εσύ» γιατί όπως είπε σημαίνει  «σε αγαπώ δηλαδή γιατί δεν είσαι εγώ, κι αν θέλω να σε κάνω όπως εγώ τότε δεν σε αγαπώ »

Πως γνώρισε την Νταιάνα

Ο κ. Παύλος αποκάλυψε και πως γνώρισε την αδικοχαμένη πριγκήπισσα Νταϊάνα με αφορμή την αρρώστια και τελικά το θάνατο ενός Ελληνόπουλου. Ο κ. Παύλος ανέφερε πως η πριγκήπισσα πήγαινε δύο φορές την εβδομάδα και το έβλεπε στο νοσοκομείο και όταν τελικά αυτό δυστυχώς κατέληξε το συνόδευσε μέχρι την Ελλάδα, μπήκε στο σπίτι του παιδιού, μπήκε στην Εκκλησία και παρακολούθησε όλη τη νεκρώσιμη ακολουθία. Ο Μητροπολίτης συμπλήρωσε πως η Νταιάνα τους βοήθησε και σε άλλες πλευρές μετά.

Για το ευαγγέλιο στα νεά ελληνικα

Αναφορικά με το αν θα πρέπει να διαβάζεται το ευαγγέλιο και στα νέα Ελληνικά ο κ. Παύλος συμφωνεί ότι θα έπρεπε να γίνει όπως στο εξωτερικό που διαβάζουν το Ευαγγέλιο στη ξένη γλώσσα και μετά στα ελληνικά , σημείωσε παντως πως δεν είνα η γλώσσα μόνο το πρόβλημα αλλά και η γλώσσα παίζει ρόλο.
Τόνισε πάντως πως η Ιερά Σύνοδος πήρε απόφαση να μείνει όπως έχει η γλώσσα, αλλά συμπλήρωσε ότι κάποια στγμή θα συζητηθεί και το θέμα της δημοτικής. «Εγώ όταν θα συζητηθεί το θέμα θέλω να ξέρω τι λέω, για αυτό κάνω δοκιμές ήδη» σχολίασε.

Για τη Χρυσή Αυγή

Απολύτως αναγκαία  χαρακτήρισε την πρόσφατη παρέμβασή του σχετικά με τη Χρυσή Αυγή.  Είπε ότι σέβεται την επιλογή όσων την ψήφισαν, αλλά όταν η επιλογή είναι ξεκάθαρη.
Σύμφωνα με τον κ. Παύλο η «αμαρτία»  της ΧΑ ήταν ότι επιχείρησε κάτι που δεν είναι στην ταυτότητά της και την τοποθέτησε στον νεοειδωλολατρικό χώρο λέγοντας πως  η επιτροπη επι΄των αιρέσων έχει αναφερθεί στην ΧΑ.
«Η κριτική της σε μένα προέρχεται από την ιδεολογία της νεοειδωλολατριας. Οτι δηλαδή ο Χριστιανισμός κατέστρεψε τον Ελληνισμό» είπε και  συμπλήρωσε πως δεν έχουν δικαίωμα να μπερδεύουν τον ελληνικό λαό. Επανέλαβε τη θέση του σύμφωνα με την οποία  δεν μπορείς να ανήκεις στη ΧΑ κα να είσαι Ορθόδοξος Χριστιανός και τη χαρακτήρισε «Δούρειο Ίππο της Εκκλησίας».
Θύμισε μάλιστα πως στην επίσημη δήλωσή τους  μετά τα γεγονότα στο Θέατρο τόνισαν ότι δεν πήγαν εκεί γιατί τους ένοιαξε η παράσταση αλλά γιατί προσκληθηκαν.
Τέλος αναρωτήθηκε αν είναι δυνατόν να εκπροσωπεύει το Χριστό ο βουλευτής με το υβρεολόγιο που ξεστόμισε εκείνη τη στιγμή

Για την Αριστερά

Γαι την Αριστερά ο Μητροπολίτης Παύλος είπε πως της κάνει κριτική εδώ και 30 χρόνια αλλά οχι με σαχλά επιχειρήματα.
«Είχα πει προτιμώ έναν άθεο παρά έναν που κοροϊδεύει. Δε γεννήθηκα σήμερα, απλά δόθηκαν οι αφορμές και μίλησα. Διάλογο κάνω με όλους και με τη ΧΑ αλλά όχι να με κοιμίσουν» σχολίασε σκωπτικά.
Για την ηγεσία της Αριστεράς  και συγκεκριμένα για το ΚΚΕ αναρωτήθηκε πόση σχέση έχει το κόμμα του λαού με το λαό και τους κατηγόρησε για ξύλινη γλώσσα, ενώ για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι έχει κομπλεξ απέναντι στην Εκκλησία. συπληρώνοντας«νομίζω ότι τη φοβάται»

Χαρακτήρισε «περίεργες συμπεριφορές» την επίσκεψη Τσίπρα στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και επισήμανε ακόμη πως ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει με την ξύλινη γλώσσα του μαρξισμού.
«Ας μην είμαστε τόσο επιφανειακοί και επιπόλαιοι»  είπε με νόημα.
Για τον Τσίπρα και το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης το οποίο έχει επιλέξει αντί του γάμου είπε πως «Οποιος έχει την ελευθερία έχει και την ευθύνη»

Για τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας

Για τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας είπε ότι δομήθηκαν μέσα στην Ιστορία και όχι μέσα σε βιβλία. Χαρακτήρισε αδιάβαστουε όσους ζητούν το διαχωρισμό και θύμισε πως όταν  είχαν καταλυθεί τα σύνορα υπήρχαν τα πνευματικά σύνορα.
«Οι Τούρκοι ζητούσαν απο το ραγιά να αλλάξει πίστη γιατί ήξεραν πως αν αλλαζε πίστη θα έπαυε να είναι και Έλληνας»  είπε ακόμη.

Τόνισε πως η Εκκλησία δεν έχει λόγο να ανακατέβεται στα πόδια των κομμάτων αλλά συμπλήρωσε με νόημα:  «δε θα χαρίσουμε την πολιτική στους πολιτικούς» 

Αποκάλυψε πως στην περιοχή του υπάρχουν ιερείς που έκαναν προσωπικά δανεια για να βοηθήσουν όσους είχαν ανάγκη  και αναρωτήθηκε «Άρα για ποια πολιτική μιλάμε; Αυτα δεν είναι πολιτική;»

Για  το γάμο ομοφυλοφίλων τέλος είπε πως η κατασκευή του ανθρωπίνου σώματος με τη λογική της τεκνοποιίας  αποδεικνύει αν ένας τέτοιος γάμος είναι φυσικός ή όχι  και συμπλήρωσε πως δε γεννήθηκαν όλοι με αυτή τη στάση, κάποιοι παρασύρθηκαν και πως υπάρχουν άνθρωποι που με σωστή ποιμαντική στάση το ξεπέρασαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου