Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΡΒΟΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΡΒΟΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ

 
Δημοσιεύουμε μια παλιά επιστολή του Αγίου Φιλαρέτου της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς,για να καταδειχθεί το αυτονόητο της Οικουμενιστικής γάγγραινας,που πλήττει και πλανά Ορθοδόξους στο όνομα μιας ψευδοειδούς αγαπολογίας,εφάμιλλης με τον τεκτονικό αυτοπροσδιορισμό και τις αιρετικές,μολυσματικές παρεκκλίσεις.Αν αυτά,που περιγράφονται στο ακόλουθο κείμενο έχουν ημερομηνία το 1972,σκεφθείτε σήμερα,σε ποιο σημείο έχει φτάσει το οικουμενιστικό θέατρο,που ποιεί σήμερα...και μικρούς...και μεγάλους,καθ' υποκρισίαν ορθοδόξους και ενεργά όργανα του νεοταξικού,παγκοσμιοποιημένου status.Δείτε,γιατί η Πατερική Διδασκαλία και τα Συνοδικά αναθέματα αποτελούσαν εμπόδιο στους αιρετικούς Φαναριώτες και χρειαζόταν σήμερα...Μεταπατερική Θεολογία....για να υπερκεραστούν και να μπει ο θεμέλιος λίθος μιας καχέκτυπης,οικουμενιστικής θεολογίας...


Πρὸς τὰς Αὐτῶν ῾Αγιότητας καὶ Μακαριότητας τοὺς Προκαθημένους
τῶν ᾿Ορθοδόξων ᾿Εκκλησιῶν, καὶ τοὺς Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτας,
᾿Αρχιεπισκόπους καὶ ᾿Επισκόπους.
 
 
 
Η ἀνταλλαγὴ ἐπιστολῶν, μεταξὺ τοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως καὶ τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης, μᾶς ὑποχρέωσεν νὰ ἐπεκταθῶμεν ὀλίγων ἐπὶ τῶν σχέσεων τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας μετὰ τῶν Λατίνων. ᾿Αλλ᾿ ὁ Πατριάρχης ᾿Αθηναγόρας προχωρεῖ ἔτι περαιτέρω, ἐξομοιώνων τὸν Παπισμὸν μετὰ τῆς ᾿Ορθοδοξίας. ῾Ομιλοῦμεν ἐνταῦθα περὶ τῆς δηλώσεώς του πρὸς τὸν Προτεστάντην Πάστορα τῆς Μεταρρυθμιστικῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελβετίας Ρότζε Σούλτζ. ᾿Εδήλωσε: «᾿Επιθυμῶ νὰ σᾶς κάμω μίαν ὁμολογίαν», τῷ εἶπε· «εἶσθε ῾Ιερεύς, θὰ ἠδυνάμην νὰ λάβω ἐκ τῶν χειρῶν σας τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ». Καὶ τὴν ἑπομένην προσέθεσε πρὸς τὸν ἴδιον Πάστορα, λέγων: «Θὰ ἠδυνάμην νὰ ἐξομολογηθῶ εἰς ὑμᾶς» (᾿Εφημ. Le Monde, 21 Μαΐου 1970).Οἱ ὀρθοδόξου ὑποδομῆς Οἰκουμενισταί, εἶναι πρόθυμοι ἀκόμη καὶ δι᾿ ὑπονόμευσιν τῆς αὐθεντίας τῶν ῾Αγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἐπὶ τῷ τέλει νὰ πραγματοποιήσωσι τὴν ἀπὸ κοινοῦ Κοινωνίαν μετὰ τῶν αἱρετικῶν. Τοῦτο συνέβη διαρκοῦντος τοῦ διαλόγου μὲ τοὺς Μονοφυσίτας. Κατὰ τὴν συνάντησιν μετ᾿ αὐτῶν εἰς τὴν Γενεύην, μία καθαρῶς ᾿Ορθόδοξος θέσις ὑπεστηρίχθη πράγματι μόνον ὑφ᾿ ἑνὸς ἢ δύο ἐκ τῶν Συνέδρων, ἐνῶ οἱ ὑπόλοιποι ἐξεδήλωσαν τὴν τυπικὴν Οἰκουμενιστικὴν ροπὴν καὶ τάσιν νὰ πραγματοποιήσωσι τὴν Μυστηριακὴν κοινωνίαν ἀντὶ πάσης θυσίας, ἔτι καὶ ἄνευ ἐπιτεύξεως μιᾶς πλήρους δογματικῆς συμφωνίας, μεταξὺ ᾿Ορθοδόξων καὶ Μονοφυσιτῶν.Παρὰ τὰς κατηγορηματικὰς δηλώσεις ἐκ μέρους τῶν Μονοφυσιτῶν ὅτι, ἐν οὐδεμιᾷ περιπτώσει ἠδύναντο νὰ δεχθοῦν τὴν ἐν Χαλκηδόνι καὶ τὰς λοιπὰς Οἰκουμενικὰς Συνόδους, ἡ ᾿Ορθόδοξος ᾿Αντιπροσωπεία, ὑπέγραψεν ἀπόφασιν ἀναγνωρίζουσα, ὅτι δὲν ἦτο ἀπαραίτητον διὰ τὴν ἄρσιν τοῦ ᾿Αναθέματος ὅπως οἱ ᾿Ορθόδοξοι ἀποδεχθῶσι τὸν Διόσκορον καὶ τὸν Σεβῆρον ὡς ῾Αγίους, ἢ οἱ Μονοφυσίται ν᾿ ἀναγνωρίσωσι τὸν Πάπαν Λέοντα ὡς ῞Αγιον! ῾Η ἀποκατάστασις, ἐν τούτοις, τῆς Μυστηριακῆς Κοινωνίας θὰ συνεπέφερε τὴν ἀποδοχήν, ὅτι τὸ ᾿Ανάθεμα θὰ ἔπαυεν ἐξ ἀμφοτέρων τῶν πλευρῶν νὰ ὑφίσταται ἐν τοῖς πράγμασιν.Καὶ ἐν ἄλλῃ Διασκέψει εἰς ᾿Αντὶς ᾿Αμπέμπα, αἱ ἀντορθόδοξοι δηλώσεις ἀντιπροσώπων τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας ἐπεβεβαιώθησαν ὑπὸ τοῦ Μητροπολίτου τοῦ Λένιγκραντ Νικοδήμου καὶ τοῦ αἰδεσιμωτάτου Μποροβόϊ, καταληξάντων, εἰς ἀπόφασιν, ὅτι τὸ ἀμοιβαῖον ᾿Ανάθεμα ἁπλῶς ἀπερρίφθη!«Θὰ ὑπάρξῃ τυπικὴ διακήρυξις ἢ τελετή, κατὰ τὴν ὁποίαν τὸ ᾿Ανάθεμα ἤρθη; Πολλοὶ ἐξ ἡμῶν ἠσθάνθησαν ὅτι εἶναι ἀπείρως ἁπλούστερον νὰ ἀπορρίψωμεν τὰ τοιαῦτα ἀναθέματα, κατὰ τρόπον ἀθόρυβον καὶ ἢσυχον, ὡς ἔνιαι ᾿Εκκλησίαι ἤρχισαν νὰ πράττουν».Ενταῦθα πάλιν βλέπομεν ἐν τῇ πράξει, τὴν Προτεσταντικὴν ἀντίληψιν περὶ ᾿Εκκλησιολογίας, καθ᾿ ἢν, ἡ ἀπόσχισις τινὸς διὰ δογματικὴν πλάνην δὲν ἐμποδίζει τοὺς αἱρετικοὺς νὰ ἀνήκωσιν εἰς τὴν ᾿Εκκλησίαν. ῾Ο αἰδεσιμώτατος Βιτάλιος Μποροβόϊ σαφῶς ἐξέφρασε τὴν στάσιν ταύτην εἰς τὸ δημοσίευμά του ὑπὸ τὸν τίτλον: «῾Η ἀναγνώρισις τῶν ῾Αγίων καὶ τὸ πρόβλημα τοῦ ᾿Αναθέματος», ὅπερ παρουσίασεν εἰς τὴν Διάσκεψιν τῆς ᾿Αντὶς-᾿Αμπέμπα, ἀναφανδὸν βεβαιῶν, ὅτι οἵ τε Μονοφυσῖται καὶ οἱ Ρωμαιοκαθολικοὶ εἶναι πλήρη καὶ ἀκέραια μέλη τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ! ῾Υποστηρίζει ὅτι, ᾿Ορθόδοξοι,Ρωμαιοκαθολικοὶ καὶ Μονοφυσῖται«῎Εχουν ἓν Εὐαγγέλιον, μίαν ᾿Αποστολικὴν Παράδοσιν καὶ ἡγιασμένην προέλευσιν, τὰ αὐτὰ Μυστήρια, καί, ἐν τῇ οὐσίᾳ, μίαν εὐσέβειαν καὶ μίαν ὁδὸν Σωτηρίας».Μὲ τοιαύτας ἀντιλήψεις εἶναι ἄραγε ἐκπληκτικόν, ὅτι συμφωνίαι σκοπιμότητος καὶ μόνον κυριαρχοῦν εἰς τὰς σχέσεις μεταξὺ τῶν ᾿Ορθοδόξων σκαπανέων καὶ προαγωγῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν, Προτεσταντῶν καὶ ᾿Αντιχαλκηδονίων;Υπερθεματίζων τοῦ Πατριάρχου ᾿Αθηναγόρου, ὁ Μητροπολίτης Νικόδημος, ἐκπρόσωπος τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας, μετέδωκε τὴν Θείαν Κοινωνίαν εἰς Ρωμαιοκαθολικοὺς κληρικοὺς εἰς τὸν Καθεδρικὸν Ναὸν του ῾Αγίου Πέτρου τῇ 14ῃ Δεκεμβρίου 1970. ᾿Ελειτούργησεν ἐκεῖ ἐπὶ παραβάσει τῶν Θείων καὶ ῾Ιερῶν Κανόνων, ἐνῶ χορὸς σπουδαστῶν τοῦ Παπικοῦ Κολλεγίου ἔψαλλον καὶ Λατῖνοι Κληρικοὶ ἐλάμβανον τὴν Θείαν Κοινωνίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτού.
 
 

Μητροπολίτης Φιλάρετος,Προκαθήμενος τῆς ῾Υπερορίου ᾿Ορθοδόξου Ρωσικῆς ᾿Εκκλησίας.
Νέα ῾Υόρκη, Μεγάλη Τεσσαρακοστὴ 1972.
 
*  Καλλινίκου ῾Ιερομονάχου ῾Αγιορείτου (ἐπιμελ.), ᾿Ορθόδοξος Μαρτυρία,᾿Αντιοικουμενιστικὰ κείμενα, σελ. 40-61, ῞Αγιον ῎Ορος — ᾿Αθῆναι 1985. St. Nectarios Educational Series, Seattle, Wash, No 61· περιοδ. «῞Αγιος ᾿Αγαθάγγελος», Δεκέμβριος 1978.  .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου