Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Άνοιξης το Μυροφόρο Ανάγνωσμα

Άνοιξης το Μυροφόρο Ανάγνωσμα


Άνοιξη ειν’ οι άγραφοι λόγοι του Θεού
π’  όλη την γης προστάζει
Κι ήρθε του χρόνου ο καιρός
κάτω από ηλιοφώτιστο ουρανό
χειροπιαστήκαν οι ψυχές
και πάλι Μέγα ανθοφόρο
στήσανε χορό στο Εαρινό γιορτάσι
Ω γλυκύ μου Έαρ
Άνοιξη ειν η μυροφόρος κόρη
που χελιδονόφτερα στους ώμους της φορεί
στα χείλη κρύβει θανάτου σπαραγμό
και προς το μέρος της καρδιάς
ευλαβικά τον Τίμιο Σταυρό σφιχτοκρατεί
προσμένοντας Ανάσταση ζωής
Ω γλυκύ μου Έαρ
Γυμνόποδη, αγέρωχη, τρέχει /γελά
Χαμόμηλα, Υάκινθους και Κρίνα
στολίζει στα ξέπλεκα μαλλιά
κι απάνω στ’ ολόχρυσο κεφάλι
ματοβαμμένο φορεί  Αγκάθινο Στεφάνι
Ω γλυκύ μου Έαρ
Στην άχραντη γη κατάσαρκα
ξαπλώνει η κόρη / την  υμνωδία της ζωής
μ’ αηδονιού λαλιά σιγανοτραγουδεί
Μερώνει η πλάση/ απ’ τον λήθαργο ξυπνά
των θαλερών Αγγέλων οι σάλπιγγες ηχούν
κι ανοίγει μήτρα γόνιμη/ η γης  αναγεννάται
Ω γλυκύ μου Έαρ
Άνοιξη / Την Άγια ώρα του Εσπερινού
Μέσα σε ήλιους γελαστούς
και καταγάλανους ουρανούς
ανάμεσα σ’ άνθια μοσχοβολιστά
και  γλυκοφάγωτους καρπούς
τον θάνατο η ζωή καταπατά
Ω γλυκύ μου Έαρ
Ανάστασιν  Ανθρώπου Θεασάμενοι



Τώρα που τελείωσε το 3ο Συμπόσιο ποίησης που διοργάνωσε η γνωστή 
σε όλους μας  Αριστέα, θα κλείσω την εβδομάδα αυτή με τους δικούς μου στίχους 
για μια Μυροφόρο Άνοιξη.
Όπως έγραψα και στο σχόλιό μου στο Blog της  για εμένα η Άνοιξη δεν είναι μόνο λουλούδια και πουλιά ή έρωτας… είναι κάτι πολύ βαθύτερο που έχει να κάνει 
με τους μύθους και τις παραδόσεις του λαού μας.
Η Θεά Δήμητρα που ταυτίζεται με την Άνοιξη και την Αναγέννηση … 
τα Θεία Πάθη που είναι απόλυτα συνυφασμένα με αυτήν, 
η προσδοκία της Ανάστασης μαζί και η φύση που ανασταίνεται
… αυτά θέλησα να αποδώσω με τους στίχους μου , δικές μου σκέψεις… 
δικά μου συναισθήματα που κατακλύζονται από δέος και ομορφιά 
για ότι συμβαίνει αυτή την εποχή γύρω μας.
                    Levina


Caravaggio. The Flagellation of Christ, 1607,
Museo Nazionale di CapodiMonde, Naples

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου