Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ;

 

 

''Ποιός θέλει,να μην προσφωνείται πλέον Μακαριώτατος,Σεβασμιώτατος,Θεοφιλέστατος,Πανοσιολογιότατος,αλλά ο μοναχός τάδε ή ο καλόγερος δείνα;Ποιός θέλει,να χάσει την σειρά του για την επόμενη Μητροπολιτική ή Αρχιεπισκοπική θέση;Κανείς;Πόσο ζυγίζει μια καρέκλα άραγε,μαζί με τα ανέξοδα,βαρετά και τετριμμένα λόγια;''

 
 

Τα ρημάδια τ' αξιώματα,οι βυθισμένες,αναπαυτικές καρέκλες,αλλά και οι καρεκλοκένταυροι,μαυροφορεμένοι δημοκόποι,που αρνούνται να τις εγκαταλείψουν εσαεί,είναι συχνά ο λόγος,που πλεονάζει κι αυτής ακόμα της διαλαλούμενης,αλλά ουσιαστικά απαρνημένης Πίστης.Πολλοί και γνωστοί εκκλησιαστικοί ταγοί ομοφρονούν πάντα λεκτικά και μόνο στην επιδημιακή μόλυνση του Οικουμενισμού,αλλά,όταν ό λόγος πέφτει για διακοπή του μνημοσύνου του παναιρετικά ''δεμένου'' Πατριάρχη,εκεί τα Πρωτεία,τα έχει...η καρέκλα.Γιατι διακοπή μνημοσύνου σημαίνει ενδεχόμενες ποινές,ομοθυμαδόν διαπομπεύσεις,εκκωφαντικοί διασυρμοί,δημόσιες επιπλήξεις,ακόμη ενδεχομένως και εκκαθαριστικές,συντονισμένες καθαιρέσεις.Και,ποιος θέλει άραγε να καθαιρεθεί για την Πίστη του;

 
 

Ποιός θέλει να γίνει από δήμαρχος...κλητήρας,ποιός θ' απαρνηθεί τα μεγαλόσχημα αξιώματα,τους περίοπτους τίτλους,τις φαντασμαγορικές προσφωνήσεις σε δημόσες επισκέψεις,τα μεγάλα τετράστηλα στις καταναλωτικές εφημερίδες,την λίαν ερωτική υστεροφημία,αλλά και το...ονόρε μιας πληθωρικής και κραυγαλέας,υπηρεσιακής στάθμης;Ποιός θέλει,να μην προσφωνείται πλέον Μακαριώτατος,Σεβασμιώτατος,Θεοφιλέστατος,Πανοσιολογιότατος,αλλά ο μοναχός τάδε ή ο καλόγερος δείνα;Ποιός θέλει,να χάσει την σειρά του για την επόμενη Μητροπολιτική ή Αρχιεπισκοπική θέση;Κανείς;Πόσο ζυγίζει μια καρέκλα άραγε,μαζί με τα ανέξοδα,βαρετά και τετριμμένα λόγια;Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος κ.Ιερεμίας ορθώς λαλεί για την οικουμενιστική διχτυοποίηση της καινοτόμου εκκλησίας,αλλά,όταν του τέθηκε το ζήτημα της διακοπής μνημοσύνου του Πατριάρχη,εκεί άστραψε και βρόντηξε!Κατέφυγε στις γνωστές,βολεμένες αιτιάσεις περί κινδύνου σχισματοποίησης,περί κινδύνου διχοτόμησης,τριχοτόμησης,τετραχοτόμησης...και πάει λέγοντας.Τα λόγια των Πατέρων,πού είναι Σεβασμιώτατε...;Τι λέει γι' αυτό,ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης;''"Οι της την κοινωνίαν εαυτούς διαστέλλοντες [μετά των αιρετικών δηλαδή],οι χωριζόμενοι αυτοί,όχι μόνον δια τον χωρισμόν δεν καταδικάζονται,αλλά Τιμής της πρεπούσης,ως Ορθόδοξοι,είναι άξιοι,επειδή,όχι σχίσμα επροξένησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμόν αυτόν,αλλά μάλλον ηλευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ψευδεπισκόπων αυτών.Όρα και τον λα΄αποστολικόν. [Ιερόν Πηδάλιον,εκδόσεις Παπαδημητρίου 1970,σελ. 358κ].Οι αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι,ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης,αλλά και οι αγιορείτες,που διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα ήταν λιγότερο ευαίσθητοι σε θέματα Πίστης;Το πνευματικό άλγος,το είχαν απωλέσει,ώστε να χαραχτηρισθούν από ορισμένους,ως...πνευματικά ανάλγητοι;Τί θεομπαιξία είναι αυτή!Θυμίζει τον Καραγκιόζη,που καταφερνόταν μια ζωή κατά του Πασά,αλλά,όταν έβλεπε τον Χατζηαβάτη,εκεί...μούγκα στην στρούγκα...Και πόσοι τέτοιοι,χρονικά και επιλεκτικά υποκριτικοί μουγκοθόδωροι υπάρχουν,όταν θωρούν τον Πασά-Πατριάρχη να χτυπά την εαυτών θύρα...!Τί ανείπωτος γραικυλισμός είναι αυτός και τί ανέκφραστη,κοσμική δουλεία είναι αυτή,που σέρνει από τις μύτες μεγαλόσχημους,τιτουλάριους και αυτοερωτευόμενους ανθρώπους;Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής,όταν πιεζόταν,να «κοινωνήσει» με τον αιρετικό ''Μονοθελητή'' Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως,υπό την προϋπόθεση να υπογράψει ''Ορθόδοξη'' Ομολογία Πίστεως, απάντησε,ότι,ούτε τότε θα «κοινωνούσε» μαζί του,γιατί αυτός στα δίπτυχα μνημονεύει τους αιρετικούς προκατόχους του Πατριάρχες...Γι’ αυτό,ο Άγιος Μάξιμος είπε: «επειδή εκείνοις κοινωνείτε, ει και Ορθόδοξοι γένησθε, ου κοινωνώ υμίν, επειδή κοινωνείτε τοις ακοινωνήτοις».Αυτές είναι οι Πατερικές Παρακαταθήκες,που θέλουν όλως,υποκριτικά κινούμενοι,κάποιοι να ξεχάσουμε.Είναι αυτοί,που στηριζόμενοι ανώδυνα στο ξυλόγλυπτο τραπέζι από μαόνι του Μητροπολιτικού τους θώκου,γράφουν ασφαλείς επιστολές όλο...νόημα και ουσία,που τις χρησιμοποιούν για εσωτερική,ποιμαντική κατανάλωση και εύπεπτη κατάποση του ελεγχόμενου ποιμνίου.Είναι αυτοί,που βγάζουν κραυγές στο ασφαλές σκοτάδι κι όταν ξημερώσει ο Θεός,κομπάζουν,γιατι φώναξαν στο επηρμένο σκότος και στην ένοχη σιωπή.Καταγγέλουν με ανείπωτη δεινότητα τους Οικουμενιστές,χωρίς -βεβαίως- ποτέ να τους κατανομάζουν,αλλά κοινωνούν με αυτούς...Φωνάζουν δια του Τύπου,κραυγάζουν με φαξ στις εφημερίδες,αλλά,όταν έρχεται εδώ ο Οικουμενικός,εκεί...πιπέρι στο στόμα.Τέτοιοι,εκ του ασφαλούς αγώνες,δεν έχουν κανένα κόστος,αφού και την αντίδραση ποιούμε,αλλά και την εξασφάλιση της...θέσης -ασφαλώς- κατοχυρώνουμε.Μια στο καρφί και μια στο πέταλο.Φωνάζουμε για την φωνή,κραυγάζουμε για την κραυγή κι αντιδρούμε μόνο για αντίδραση.

 
 

 Έτσι το ποίμνιο θα ζητοκραυγάσει τον ποιμένα,που χτυπάει το χέρι στο γραφείο,κι ύστερα θα περιμένει την επόμενη φορά για να το ξαναχτυπήσει...Να μπεί όμως το μαχαίρι στο κόκκαλο.όχι...Γιατι εκεί πονάει...η αναπαυτική καρέκλα με τον δικέφαλο στην πλάτη και τα χρυσοποίκιλτα χερούλια.Πονάει η μαύρη mercedes με τα σκούρα,φιμέ τζάμια και τα 3.000 κυβικά.Πονάει ο αξιωματούχος τίτλος των επαίνων,των τιμών και των χειροκροτημάτων στο κόψιμο της κόκκινης κορδέλας.Πονούν τα τηλεοπτικά παράθυρα,τα δημοσιογραφικά γραφεία,οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και η αγαστή συνεργασία με κατ' ''ευφημισμόν'' αδόκιμους συντάκτες.Πονάει ο μισθός,που θρυμματίζει στο διάβα του την ορθότητα της Πίστης,η κακομοίρα σύνταξη που περιμένει τον...κανονικό της δικαιούχο,πονάει κι αυτή η ηδυοποιός υστεροφημία κι η ανεκμυστήρευτη,αλαφιασμένη δόξα.Όλα πονούν.Μόνο η τζάμπα Πίστη δεν πονεί!Εύχεσθε!

 
 
 
 

                                                                                                                             Γιώργος Δημακόπουλος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου